Restart

Äntligen har jag börjat blogga igen. En restart med ny adress och nya mål. Tidigare hittade ni mig här.

Mitt namn är Malin Bergman och bor i Gävle. Jag har precis tagit studenten från frisörprogrammet på Polhemsskolan. Just nu jobbar jag på salongen Karlavägen 21 med världens underbaraste arbetskollegor. För lite mer än ett år sedan blev jag diplomerad make up artist vilket är mitt största intresse för tillfället. På fritiden umgås jag mycket med mina kompisar, vi brukar köra max drive lite för ofta och dansa till hög musik. Nu börjar det mer låta som ett dejtingannons än en presentation, men om ni undrar över något är det bara att höra av sig.

Kontakt: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0