Clarity

Det här med noll rutiner gör mig knäpp och det har varit lite för mycket sånt det här året. Arbetslös januari-februari, juni-juli och snart har det gått en månad sen jag slutade skolan. Jag vill ha ett jobb, en rutin i vardagen. Den enda "rutin" jag har nu, är att vakna när Fredrik drar vid 6 sen somnar jag om till 8-9, äter frukost och tar en promenad eller tränar. Jag börjar snart klättra på väggarna. Det blir nog så att jag flyttar tillbaka till Oslo och jobbar december och kanske januari men helst vill jag hitta ett jobb här hemma. Lite av en omöjlighet men jag kämpar på. Det snurrar alldeles för många tankar i mitt huvud när jag har för mycket fritid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0