Do all things with love

Under den senaste tiden har jag funderat på att lägga ner bloggen. Jag vet att ni är en del som läser men aldrig kommenterar. På något vis känns det konstigt att berätta om vad jag gör om dagarna och mitt liv till människor jag inte ens vet vilka det är. Jag vill dock kunna uppdatera under vår resa så att ni/nära och kära kan följa vad som händer i våra liv utan att behöva ringa varje dag. Därför har jag bestämt att hålla bloggen vid liv men att jag inte skriver så privata inlägg. Jag vill hellre inspirera er om det jag brinner för, hår och makeup. Sen kanske det slinker med ett privat inlägg lite då och då också. Vi får se hur det blir helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0