10 saker du inte visste om mig

Jag tog en liten sovmorgon imorse men har ändå hunnit träna, städa och duschat. Nu tänkte jag ta bilen ner till stan och uträtta lite ärenden. Drog ihop en lite 10-saker-du-kanske-inte-visste-om-mig-lista!
 
1. Jag har sådan sjuk åldersnoja att framtiden skrämmer mig!
2. Jag tycker att rymden är faschinerande. Jag hade ett teleskop när jag var liten och kunde sitta hur länge som helst och bara titta på månen och stjärnorna. Det är mitt dröm-yrke.
3. Jag tycker inte om ojämna tal. Jag är född 921010, vi bor på husnummer 12, jag spelar alltid på jämna tal, jag tänker få barn på jämna år (om man nu kan bestämma sådant), jag tvättar alltid på 40 grader som tar 34 min osv.
4. Både jag, min mamma och min syster är född den 10onde, men i olika månader.
5. Jag skriver vad jag har gjort varje dag i en kalender, som en dagbok.
6. Jag har alltid haft ett stort intresse för musik. Det var det bästa ämnet på högstadiet och jag sökte Jazz-linjen i andra hand på gymnasiet.
7. När jag fryser värmer jag mig med hårfönen, inte det mest ekonomiska alternativet.
8. Jag har fem tatueringar. (Kommer jag få panik och vilja göra en till pga att det är ett ojämt tal?)
9. Jag älskar fotboll. Både att titta på, spela själv och FIFA.
10. Jag har en sköldpadda som heter Gizmo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0