Fredag

För lite mer än ett år sedan, någon dag efter studenten tänkte jag: Från och med nu ska jag bara umgås med personer som ger mig energi och göra precis det JAG vill. Jag har alltid varit dålig på att säga nej och rättat mig efter andra, men sen den dagen har jag verkligen blivit bättre. Jag är en sådan person som älskar att drömma och tror att om man arbetar hårt kan man nå det man önskar. För mig, går livet ut på att få erfarenhet inom allt så man kan lära sig och sedan utvecklas. Man ska göra det man vill istället för att saktas ned av andra som tycker något annat.

Innan jag blir alldeles för djup tänkte jag visa er en fin version av SHM don't you worry child!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0